Pokud uvidíte někde u dálnice muže, jak tříská do auta kladivem a kope ho do pneumatik, je jasné že mu autíčko jaksi nejede a nedá si říci ani po technické kladívkové domluvě. Na vině může být naprosto cokoli, ale pak se většinou zjistí, že je to ERG ventil, který se prostě ucpává tím vším, co přes něj prochází. Jsou to totiž výfukové plyny, které se z větší části, jak známo skládají z látek, které neshořely. Jejich zbytky, tedy saze se usazují všude kam to jde a je jasné že má motor potom potíže. Ty se většinou na místě nedají vyřešit, a tak musí přijet odtahová služba, protože vůz má v sobě počítač, a tak do vleku nesmí.

Tak to končívá, když se zanedbá klasická kontrola v servisu, nebo se kašle na hlášky palubního počítače. Na druhou stranu je ovšem také nutno zmínit fakt že spousta řidičů o EGR vůbec nestojí a nechávají si jej deaktivovat. Protože už na to nemají nervy a chtějí jezdit v klidu. Takové vypnutí EGR ventilu profi-chiptuning.cz nelze udělat doma v garáži se sousedem při lahvi rumu. Tyto pokusy většinou končí také odtahovkou, protože je nutno přepsat software počítače, která svými různými čidly na tento ventil a vše kolem jaksi dohlíží. Pokud by tedy zaznamenal jeho nefunkčnost, může dokonce zabránit v nastartování vozu.

Právě z tohoto důvodu musí být u akce někdo, kdo tomuto softwaru rozumí a umí jej přepsat. Prostě to musí být prvotřídní mechanik a ti se většinou nalézají v servisech po celé naší vlasti. Proto je možno s EGR problémem navštívit jakýkoliv servis. Jenom je dobré se předem domluvit, abyste nemuseli nějak dlouho čekat. Pro tuto příležitost jsme do článku umístili odkaz, přes který se k potřebné deaktivaci dostanete. Nemusíte dělat nic složitého, pouze kliknete na ten link, a to už vás samo přenese na webové stránky, ve kterých je úplně dole objednávkový lístek.