Je to už spousta let, co jsem organizoval vodácké akce pro své přátele. Scházeli jsme se na nich v počtu kolem dvanácti osob a splouvali Sázavu, Ohři, Lužnici, Úhlavu, Berounku a Vltavu. Všechny vodácké výpravy až na jednu se také nesly ve znamení dárků pro všechny účastníky, což obnášelo potisk triček. Tehdy jsem trička maloval každému ručně, takže byla trička co kus, to originál. Dnes už bych se asi obrátil na profesionály a svěřil jim do rukou obtížnější témata potisku, například fotografie. V té době jsme sice putovali pouze po řekách a případně jsme v zimě pobývali v lyžařských střediscích, ale kdybych mohl vrátit čas a organizovat volné dny jinak, zařadil bych na program volného času i cyklistiku.

Cykloturistická putování krajinou ve spojení s recesí, kterou umožňují právě textilní výrobky s potiskem. Zařadil bych na program dne i potisk kšiltovek. Ty se mohou skvěle uplatnit právě na cyklistických výletech, kde není příliš obtížný terén a nejsou tu vyžadovány cyklistické helmy. Čepice s kšiltem však neposkytují mnoho možností k potisku, jsou poměrně malé a je třeba tu šetřit místem a důkladně zvažovat, co na čepici nechat vytisknout, aby to upoutalo pozornost a přineslo cílený efekt. Na kšiltovce by se mohla dobře vyjímat třeba křestní jména nebo přezdívky.

Dále by na čepici mohly být vytištěné některé symboly, které jsou charakteristické pro partu lidí, anebo popisují záliby a zájmy jednotlivých účastníků. Takže například parta přátel, kteří udržují dobré vztahy skrze jezdecký oddíl, může mít na čepici pod křestními jmény vytištěnou hlavu nebo siluetu koně. Reklamní čepice se vyrábí v krásných pastelových barvách a toho lze využít k vytváření barevných kontrastů vůči ostatnímu oblečení a také vůči samotnému potisku. Takže například by červená čepice mohla dobře ladit s bílou mikinou a textový potisk na čepici by mohl být také proveden bílou barvou.